FANDOM

Thea- półwilkołaczka, przyjaciółka i mentorka Ellarian, później też kapłanka Laye .

Historia:Edytuj

Thea urodziła się w Akancie. Jest córką wilkołaczki i zwykłego człowieka, lecz jej matka urodziła ją będąc w ludzkiej formie, przez co dziewczyna nie odziedziczyła zdolności przemiany w wilka, lecz za to odziedziczyła zdolność rozmawiania ze zwierzętami.

Przez pierwsze siedem lat życia Thea i jej rodzice żyli w spokoju, matka uczyła ją, jak żyć w świecie magii, zaś ojciec uczył ją życia wśród ludzi, aby dziewczyna mogła sobie poradzić niezależnie od tego, co jej przyniesie los.

Tajemnicze, comiesięczne zniknięcia matki Thei dziwiły mieszkańców. Kilkoro z nich śledziło kobietę i, widząc jej przemianę, zabili ją. następnie zgładzili ojca dziewczyny, w przekonaniu, ze jest on czarownikiem. Pod koniec próbowali też uśmiercić dziecko, lecz dziewczynkę uratowało stado wilków. Przez wiele lat dziewczyna żyła w otoczeniu natury, po pewnym czasie rozpoczęła kształcenie w Rivendell, gdzie po dwóch latach została mentorką.

Wygląd:Edytuj

Dziewczyna ma długie, proste, brązowe włosy i miodowe oczy. Często nosi srebrną zbroję ze złotymi zdobieniami.

Jako kapłanka Laye Thea nosi białą tunikę sięgającą kostek i zieloną, jedwabną pelerynę z kapturem.

Charakter:Edytuj

Thea z pozoru wydaje się być dumną i nieprzystępną dziewczyną, jednak to tylko zludzenie, które stwarza specjalnie. W rzeczywistości jest spokojna i miła, co widać, gdy pomaga Ellarian. Jej marzeniem jest to, aby ludzie zaakceptowali inne rasy stworzeń.